Sebastian Sulma

Sebastian Sulma

Sprzedaż

CEO i współzałożyciel Sulma & Sulma, firmy zajmującej się sprawnym wprowadzaniem produktów na rynek i dynamicznym generowaniem sprzedaży w dwóch kluczowych momentach:
1) W fazie wchodzenia na rynek, gdzie trzeba przekonać odbiorców do rozwiązania, stworzyć strategię i wypracować sprzedaż.
2) W fazie zwiększenia wartości z inwestycji, gdzie należy zdynamizować sprzedaż, aby szybciej zdobywać rynek, budować przewagę konkurencyjną lub przed pozyskaniem inwestorów.

Sebastian zdobywał ponad 12 letnie doświadczenie realizując projekty z ponad 20 branż i 4 kontynentów (od FMCG, poprzez przemysł do life science), dzięki czemu ma szerokie zrozumienie rynków globalnych jak i lokalnych. Rozwijał sprzedaż na rynkach takich jak: Europa, USA i Afryka Wschodnia. Jak mówi: „… interesuje mnie generowanie wzrostu sprzedaży na poziomie ponad 200 %, bo na inny szkoda czasu”.

W biznesie jest zwolennikiem idei Open Innovation, promotorem sprzedaży konsultatywnej i inicjatorem akcji #DawajCośOdSiebie swojej społeczności.